Hopp til hovedinnholdet →

Hushaldningsabonnent

Ta kontakt med oss dersom

  • Dunken din ikkje er tømt

  • Du har tilbakemelding til sjåføren på renovasjonsbilen

  • Du vil endre størrelse på dunken din

  • Du har andre spørsmål rundt abonnementet ditt

Ved flytting: Dunken din er knytt til gards-og bruksnummer. Det vil seie at dersom du skal flytte, skal du la dunken stå igjen. Dersom du manglar dunk på den nye adressa di må du ta kontakt med oss.

Frå 2025 vil vi sende faktura 4 gongar i året.

I abonnementet får du:

  • Tømming av restavfall og matavfall anna kvar veke.

  • Tømming av papir og plast kvar fjerde veke.

  • Levering av farleg avfall til gjenvinningsstasjonane

  • Innlevering til årleg henterunde

  • Bruk av returpunkt/emballasjemottaka

Utleige

Alle som leiger ut hus/leiligheit eller hyblar er pliktig til å ha meir enn eit abonnement.

Ei gebyrpliktig eining er

  • Sjølvstendige husvære med kjøkken og toalett

  • Hybelleiligheit

  • Inntil tre hyblar med felles kjøkken og toalett (fire hyblar gir dermed to gebyrpliktige einingar).

Dersom det blir oppdaga at du ikkje oppgir utleige, kan du rekne med å måtte betale for tidlegare år.

For meir informasjon sjå renovasjonsforskrifta.

For å gjere endringar på abonnementet ditt ta kontakt via våre webskjema